I've got a lump in my throat

| Postat i: Livet
0
 
Hej på er! Efter denna skolvecka så är jag helt slut, jag hade nog inte trott att det skulle vara så otroligt mycket slit och plugg i matte som tynger ner en när man pluggar till lågstadielärare, vi ska inte bli raketforskare!!! Lite oväsentligt känns det faktiskt att plugga A-F matte med tanke på vilken årskurs vi ska arbeta med i framtiden.  Men det är väl bara att bita ihop, mer än så kan man inte göra. Idag gick jag upp i tid för att läsa lite kurslitteratur och då körde jag bara på så blev klar i tid. Sen har jag bara slappat i sängen med en skål ris a la malta och tre avsnitt av satc. Nu när det börjar bli kallare så tyckte jag att det var passande att äta lite "julig efterrrätt". Love
Hittills till I've got a lump in my throat





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: