Året som gått

| Postat i: Livet
0
Beskriv år 2014 med tre ord. Spontant, roligt, kämpigt (den sista är relaterad till skolan)
 
Gjorde du någonting som du aldrig gjort förut? Jag har lärt mig att köra bil på körskola
 
Vad är din största framgång under 2014? Ojjjj, att jag klarade matte A-E?
 
Hur har ditt 2014 varit? I det stora hela så har det varit bra, året har gått så otroligt fort så jag vet knappt vad jag har gjort. Konserter, nöjesfält och en utlandsresa har jag hunnit med i alla fall!
 
 
Bästa köpet? One direction biljetter till i sommar på ULLEVI

Vad spenderade du mest pengar på? Eftersom att jag flyttat hemifrån så måste jag nog säga mat..
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner får mig alltid att dra på mig smilgroparna men även musik ♥
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Amnesia-5sos, Ready to run-1D, A sky full of stars-Coldplay, Superheroes-The Script, UFO-Vigiland, Break free-Ariana Grande/Zedd, Bigfoot-W&W och många många fler
 
Platser du besökte/reste till under 2014? Jag reste till Chania i Grekland med min syster och mamma
 
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Nja inte egentligen, vill väl bli lite mer spontan och mer öppen än vad jag redan är..
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? En pojkvän? Hahha nej jag vet inte. Eller jo, om Julia hade stannat kvar i Sverige, saaaaknar henne
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Att köra på, att inte ge upp och sist men inte minst, att ha kuuuul!
 
Tack 2014 för detta år, hoppas år 2015 blir lika bra eller att det toppar! Love
Hittills till Året som gått





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: