Q/A

| Postat i: Livet
0

♥ Drömresemålet och varför?
-
Mina absolut topp tre är Australien, Hawaii och Karibien.

 

♥ Hur tar du hand om ditt hår?!
- Jag använder mig av hårolja varje gång jag har tvättat håret, jag har just nu tre st som jag varvar. Märkerna är Mythic Oil, Lanza healing haircare och Revlon Professional (alla kommer ifrån frisören)

 

 

♥ Om du skulle få spendera en hel dag med vem som helst, vem skulle det vara?
- Skulle antagligen dö om jag fick spendera en HEL DAG med Louis Tomlinson, my man !

 

♥ Visst är jag bäst ?
- Denna fråga kommer från min kompis Emelie och svaret är nej, för jag är bäst..lol!

 

♥ Topp tre bästa/sämsta ögonblicken i ditt liv?
+ Att jag började på Vasaskolan i Gävle, hamnade i världens finaste klass och har mina fina vänner kvar
+ Coldplay konserten på Stockholm Stadion med pappa, vi chansade och åkte dit och lyckades få biljetter
+ Kryssingen i Medelhavet med min fina familj, var en once in a lifetime experience for sure!!

 

- Rulltrappsolyckan juni -08, fick en plåtbit insågad i benet och idag har jag ingen känsel från knät och neråt
- Körtelfebern jag hade i somras, att ligga med drop och ständigt kräkas och må dåligt var inge vidare
- Att man glider ifrån gamla kompisar mer med åren.

 

 

♥ Vilken kändis är hemligt kär i oss, kommer gifta sig med oss och bli pappa till våra barn (if we could dream a little, so to speak) ?
- The one and only, Channing Tatum! Denna fråga kommer från min kompis Elin

 

♥ Skulle du kunna vara med i en realityserie/tv-serie och isåfall vilken?
- Fångarna på fortet, Top Model, Wipeout..man kan alltid drömma va?!

 

♥ Vad attraheras du av hos killar?
-
Han ska vara snäll, söt, ha fint hår och lukta gott! Haha...

 

Den person som hade den bäst formulerade frågan var Nathalie, HÄR är hennes blogg! Tack för frågorna denna gång! Love

Hittills till Q/A





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: