En solig och fin dag

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Idag har jag städat rummet, kände att jag är tillräckligt frisk för att städa rummet som bara har stått orört i två veckor pga körtelfebern. Jag är påväg tillbaka och det känns fantastiskt att jag kommer hinna njuta av sommaren, av det som finns kvar. Angående jobbet så var jag tvungen att sluta pga att viruset gör så att man är trött i kroppen under en längre tid och man ska dessutom inte vara för fysisk så med lite tur så får jag fortsätta i höst istället. Men nu kan jag minsann vila upp mig i sommarvärmen! Har suttit på balkongen och njutit av musik och melonskivor i ca två timmar idag och fått tillbaka min bikinirand igen, wiiie! Hörs hej. Love
 
Hittills till En solig och fin dag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: