15:20

| Postat i: Livet
0
Har ju ett tre timmars hål varje fredag så idag var jag faktiskt ute och powerwalkade/sprang. Kändes skönt förutom att jag fick skavsår som för övrigt svider och gör ont. Annars då, nu är det helg (kändes som igår.) Kvällens planer: Äta middag med familjen och morfar och sedan sticka ner till stan för att nolla, trevligt både och tycker jag! Imorgon väntar jobb för mig också, lääskigt men det blir nog bra.
 
Angående bilden så har jag fått frågan om hur jag tar hand om mitt hår. Jag använder faktiskt två st oljor (bilden) jag använder de varannan gång i topparna efter jag har tvättat håret. Köpte även en ny hårborste, snoddar och hårnålar idag. Snoddar och hårnålar är någonting som alltid går åt enligt mig!
Hittills till 15:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: