Lucky day...

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Har haft en allt för lång dag då ingenting har gått min väg. Började med att jag höll på att välta ett litet bord med en lykta på i mitt rum men hann resa upp det innan det ramlade ner. Nere för frukost så öppnar jag kylskåpet som ekar av tomhet, mackor fick det bli. Väl i skolan så kommer jag på att jag har glömt viktiga böcker och papper hemma så jag går hem under lunchen, så fort jag kommer ut så flyger en fluga in i ögat på mig. När jag ska äta hemma på lunchen så skulle jag äta flingor och mjölk med sylt, öppnar syltbunken och ser att sylten är slut. Great day huh!! Efter skolan så åkte jag till köpis och hittade ett par sköna brallor och var med syrran ett tag innan vi tog bussen hem. Bild kommer säkert upp imorgon! Hejdå.
 
Hittills till Lucky day...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: