"Jag vill dö"

| Postat i: Livet
1
Dessa ord var inristade på den bänk jag hade idag under matte nationella som gick skit, har aldrig någonsin känt mig så dålig som i den stunden. Tur att jag inte var ensam om att tycka att provet var svårt. (Vill ju inte känna mig som en retard som inte fattar nåt...). Nu är alla prov över, äntligen! Nu idag ska jag bara chilla loss här hemma och städa mitt rum som är k-a-o-s-! Inte likt mig alls, kläder överallt, böcker för den delen också. Återkommer när jag börjar få ordning på livet igen. Hörs hej. Pussar ♥


Dagens outfit: hängselbyxor och en t-shirt från yttre rymden
Hittills till "Jag vill dö"


Clara

Haha jag har precis likadana snickarbyxor :)))


URL: http://clarajo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: