Bilden säger egentligen allt

| Postat i: Livet
1

Hej, jag vet att min blogg suger för tillfället. Men jag har ingenting att skriva om som är riktigt bra och inga nytagna bilder för den delen heller. Jag går loss på livet, skolan är jobbigt som attan nu. Prov hit, redovisning dit, inlämmning där, en vilsen Evelina HÄR. Jag kommer fortfarande att blogga varenda dag (såklart) men inläggen är kanske lite tomma och tråkiga känner jag och statistiken sjunger också, bajs. Nu sitter jag och ska skriva en snarlik uppsats om första världskriget och har noll inspo, love my life då...Ville bara säga hur läget var så att ni vet varför bloggen är som den är. När skolan är slut om 25 dagar så kommer den förhoppningsvis att bli lite bättre, bara det att jag börjar jobba dagen efter...jag försöker att se allt från den ljusa sidan vilket är lite svårt.

Hittills till Bilden säger egentligen allt


Anonym

Lägg upp arkivbilder som du kanske inte har visat under denna blogg??? :) Istället för att det ska bli helt tomt!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: