De senaste dagarna

| Postat i: Livet
0
Hello buddy's, I'm back! Tog en liten paus där utan att lägga märke till de själv. Kan berätta lite smått vad jag har haft för mig de senaste dagarna.
 
Tisdag 25/12: Släktingar kom hit på ännu en julmiddag (är trött på julmat en aning nu) men det var trevligt! Senare på kvällen så kom några vänner hit och vi körde lite förfest innan vi drog ner till stan för en utekväll. Det var ju gaaalet med folk på stan, fullsmockat på dansgolven så att man svettades av att bara andas...typ.
 
Onsdag 26/12: Vaknade upp vid 12 och hade ont i huvudet (fick en glasflaska slagen i huvudet på dansgolvet dagen innan) så hade ont. Pallrade mig ner till mellandagsrean tillsammans med två vänner och hittade lite saker som jag kan visa senare. Under kvällen så umgicks jag med Matilda och vi pratade och kollade på film.
 
Torsdag 27/12: Alarmet ringde 08:30 och då var det bara att gå mot bussen för att ta sig in till stan för att dansa av sig lite då vi arbetar med PA. Stannade kvar där till ca 13:30 så det blev minsann en långkörare. Nu sitter jag här helt slut och ska snart ta mig en dusch och sen blir det en massa mys med filmer.
 
Hittills till De senaste dagarna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: