It's gonna be a great day

| Postat i: Livet
0
 
Hello fellows. Idag är det äntligen lördag och idag kommer att bli en bra dag (i hope so) då jag och familjen ska åka till Stigsgård och hälsa på lite släkt och sen mot kvällen ska jag på silver-20års-fest därav att jag fixade naglarna igår. Det ska verkligen bli roligt nu när jag har köpt ett silvrigt plagg dagen till ära för ärligt talat, hur många har silvriga kläder i garderoben?! Ni kan inte vara många isåfall (!!!) I alla fall så fungerar det inte att blogga från mobilen nu när jag har uppdaterat den, wääh så nu blir det bara från datorn vilket inte kommer att bli så ofta..men fresten jag vill ha tips på bloggar, är du en läsare och har en blogg som jag kanske inte vet om så skriv den i kommentarsfältet, eller bara om ni vet en kick-assblogg. Love
Hittills till It's gonna be a great day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: