10 facts about me

| Postat i: Livet
0
 
♥ - Jag har inte färgat håret på ca 3,5 år så färgen jag har nu är min "naturliga"
 
♥ - Jag älskar att träna med partymusik i öronen, då håller man ett jämnt tempo
 
♥ - Mina måndagar räddas av serien Criminal Minds, det är så så bra
 
♥ - Jag har tänkt tanken att jag möjligtvis ska åka till Hawaii nästa sommar, för att plugga
 
♥ - Matten vi håller på med nu i skolan hade jag inte ens kunnat föreställa mig i min vildaste fantasi
 
♥ - Hösten är rätt mysig ändå, dock känns det lite kämpigt att gå upp på morgonen i mörkret
 
♥ - Jag uppskattar alla fina vänner jag har som står ut med mig, som fattar att jag knappt har ett socialt liv just nu
 
♥ - Jag känner mig otroligt lyckligt lottad då jag har sett Avicii, Daughtry, One Direction och 5SOS i år
 
♥ - Att bo själv känns inte längre lika konstigt
 
♥ - Jag tvingas dricka nyttigt/lugnande (men vidrigt) kamomillte för att hålla mina nerver i styr nu med plugget
Hittills till 10 facts about me





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: