Worst morning ever

| Postat i: Livet
0
 
God morgon! Vaknade jättetidigt och kunde inte somna om så jag tänkte att det var en bra idé att kolla på säsongsavslutningen av The Vampire Diaries, det var det inte! Jag grät och skakade under större delen av avsnittet (jag är väldigt blödig när det gäller mina serier) och jag har nog inte riktigt fattat vad som verkligen har hänt. Så dagen började inte sådär jättebra = fylld med tårar! Men dagen blir nog bättre då jag tänkte göra lite god frukost till mig själv och sen åker jag och familjen ut till sommarstugan över dagen. Mot kvällen blir det födelsedagsfirande för Emilia då det är maskeradtema som gäller → guess who's gonna be catwoman? Love
Hittills till Worst morning ever





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: