The fault in our stars-Troye Sivan

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Tänkte berätta om min lazy day..alarmet ringde klockan 10:00, jag och min trötta kropp låg kvar i den varma och sköna sängen i nästan 20 minuter och fipplade med mobilen. Väl nere i köket så orkade jag inte göra en mega-bra-och-god-frukost utan det fick bli två fröbröd med salami och ett glas tranbärsjuice och jag vet, tranbärsjuice smakar apa i början men det är bra för kroppen. Sen var jag tvungen klä på mig och ta cykeln till skolan för att lämna tillbaka böcker. Och sen mina vänner så har jag bara legat i sängen och hunnit med att se på en film och en massa tv-program, har även hunnit äta ett mellanmål som bestod utav: avokado, nötter och tranbärsjuice, jag äger..fast jag har inte hunnit köpa ett gymkort än..plånboken ekar av tomhet för tillfället! Love
 
Kolla på denna fina video med Troye Sivan som är en skådis och artist, han har skrivit och spelat in en video till cancersjuka människor! Låten startar vid 02:05
Hittills till The fault in our stars-Troye Sivan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: