Lördagskvällen

| Postat i: Livet
0
 
Hej på er! Min lördagskväll spenderades hemma hos en klasskompis då det var en liten klassfest då vi firade att vi hade lämnat in tentan och att den första terminen var officiellt över. Kvällen fortsatte sedan nere på Allstar och det var trevligt tills det var dags för stängning då en kille trängde sig före i kön till garderoben som blev förbannad och slängde ur sig en onödig kommentar till mig då jag och Johanna hade sagt att han inte bara kunde gå före. Att få en sådan kommentar av en total främling var inte okej alls kan jag ju bara säga (!!!) Denna dag har i stort sett bara spenderats framför tv:n i princip, härligt med söndagar. Love
Hittills till Lördagskvällen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: