I'm a winner

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Hur är läget? Med mig är det fint, har suttit i några timmar och skrivit på en hemtentamen som jag fick idag och som ska in på fredag redan (!!!) Ska försöka att blogga som vanligt men annars vet ni vad jag gör med min tid. I alla fall så blev jag otroligt glad idag när jag fick sms av posten angående ett paket från Media Markt, först kom jag inte på vad det var men sen mindes jag minsann. Jag hade deltagit i en Dumma Mig tävling på deras Facebooksida där man skulle skriva sitt favorit citat/replik. Jag visste att alla skulle skriva klassikern: It's so FLUFFY så jag drog en annan och det gjorde mig till en vinnare. Woop wopp. Det var allt för mig, hej. Love
Hittills till I'm a winner





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: