I'll carry your world

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Vaknade av alarmet som verkligen räddade mig från en hemsk dröm, ibland har man tur alltså! Sen gick jag ner och gjorde mig lite frukost som idag bestod utav: rispuffar med müsli och mjölk, färskpressad apelsinjuice och en kopp te. Gör allt för att boosta bort denna förkylning. Nu ska jag skriva det sista på min tenta innan jag skickar in den och sen mina vänner så ska jag börja kolla på serien Pretty Little Liars, är så himla efter jag vet! American Horror Story spårade ut totalt enligt min mening, är det någon av mina läsare som följer den serien som kan berätta varför jag ska fortsätta kolla, tack på förhand. Love
Hittills till I'll carry your world





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: