Bra start på dagen

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Alarmet ringde vid 08:15 och då gick jag upp och bytte om till träningskläder för att sedan packa väskan och ta en banan innan jag gick iväg till gymmet. I början var det lugnt med sen var det helt plötsligt packat med folk och en rolig grej som hände mig när jag tränade favoriten (Man hänger raklång och ska lyfta benen 90 grader rakt ut, med hjälp av magen) var att en gubbe stod och väntade på sin tur och när jag var klar så sa han: Jag tror vi har Sveriges nya simhopperska här och sen skrattade han lite, vilket jag också gjorde. Är så härligt att prata med människor som man inte känner ibland bara. Om ett tag så ska jag iväg till skolan och sen blir det fika och pratstund med Elin. Love
Hittills till Bra start på dagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: