20 frågor kring året som passerat

| Postat i: Livet
0
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag tog studenten, once in a lifetime experience!
 
Vilka länder besökte du?
- Italien, Spanien, Frankrike, Tunisien, Danmark
 
 
Var det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014?
- Inte för att skryta men jag hade ett bra år, förutom att jag fick körtelfeber under sommaren. Så ett år utan sjukdomar vore ju skönt!
 
Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
- 3/5, 1/6, 13/6
 
Största misstaget?
- Litat på och haft förtroende för människor som idag inte är en del av mitt liv
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Eh ja min körtelfeber skadade mina inre organ och skadade mig fysiskt och psykiskt
 
Bästa köpet/köpen?
- Konsertbiljett till 1D
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
- Allt som hörde studenten till men även mat och kläder!
 
Gjorde något dig riktigt glad?
- Just det ögonblicket då jag och min klass sprang ut från Vasa den 13/6 trots att det regnade!
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2013?
- Story of my life, Wake me up, Legenden, Wild, Bad boys, Am I Wrong, Det kommer aldrig vara över för mig, Undressed, Made Of Steal, If I Lose Myself, Tsunami, Animals..osv osv!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
- Mestadels gladare, skolan var köttig som attan men i slutändan så var det värt när vi bara "hade festen kvar"
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Tagit vara på alla ögonblick och att jag hade varit mer nöjd över allt det jag hade runt omkring mig!
 
Blev du kär i år?
- Nära inpå..
 
Favoritprogram på TV?
- Twisted, Once Upon A Time, The Carrie Diaries, Paradise Hotel, Masterchef Australia
 
Bästa boken du läst i år?
- The Hunger Games-triologin utan tvekan!!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
-Eftersom att jag hade kommit hem från sjukhuset dagen innan så låg jag och vilade och umgicks med familjen och bakade faktiskt en tårta trots mitt tillstånd.
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
- Väldigt enkel men ändå stilren, jag älskar att ha vita tröjor och ett par jeans liksom!
 
 
Vad fick dig att må bra?
- Alla mina vänner, resorna och spontana ögonblick
 
De bästa nya människor du träffade?
- Måste jag säga några så är det väl människorna jag har träffat på högskolan
 
Planer för år 2014
- Leva mer spontant, uppskatta det jag har, leva mitt liv som jag själv vill ha det!
Hittills till 20 frågor kring året som passerat





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: