When time flies

| Postat i: Livet
0
 
Känns som att jag har en miljon saker att göra samtidigt som jag kan luta mig tillbaka och bara göra ingenting. Har börjat inse att år 2014 snart är över vilket känns lite läskigt, för har man hunnit med allting som man hade trott..och blev allting som man tänkt sig? Svar nej. Men jag är ändå nöjd med detta år då mina absoluta höjdpunkter har varit: att flytta hemifrån, klarat av denna långa mattetermin + tentor, konserter och Greklandsresan med mamma och syrran. Inte ska man klaga inte. Nu tänkte jag knäppa på en film och imorgon väntar en shoppingrunda på stan med lillebror och mamma och mot kvällen blir det festligheter då Maja fyller tjugo år (!!!) Love
Hittills till When time flies





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: