The latest days

| Postat i: Livet
0


Hej på er! Har inte skrivit på ett tag så tänkte fylla i med lite händelser. I onsdags så hade jag körlektion på morgonen och sen jobbade jag och Evelina med vårt grupparbete. I torsdags så hade vi ett bokseminarium som gick bra. 

Igår så hade jag tvättstugan på morgonen och sen läste jag en engelsk artikel inför nästa vecka, städade lite och sen kom mina fina vänner hem till mig för pizza å förfest innan vi drog till Bomhus för att fira Emelie som fyllt 21 i veckan. Det blev även ett besök på Allstar där Smail från Paradise Hotel var...tog snygga bilder med honom också. Å idag så har jag kollat på serier, handlat inför morgondagens julbak och nu är jag hemma hos m&p för mat och Så mycket bättre. Love
Hittills till The latest days





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: