Julstämning

| Postat i: Livet
1
 
 
 
Har fått lite frågor av kompisar om jag har julpyntat något i lägenheten och självklart har jag gjort det. Jag får inte plats med så mycket saker på mina 32 kvadrat men lite grejer får minsann plats. Julen är så mysig, utan julpynt så tycker jag att man dödar stämningen en aning, någonting som suger är att jag inte kommer att få ha en stor gran så får nöja mig med min lilla. Love
Hittills till Julstämning


lotta weiring

Hej gumman
du kan väl ha en julgran, (fins småa) lasse hjälpte ju amanda tror det var förra året med att få granen rakt..i lägenheten..kram,

Svar: Hej!! Jo jag vet men mamma och pappa tänkte ta den i år då jag knappt har någon plats (har mer saker än Amanda). Kram på er!!!!!!!
evelina sjödin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: