Första dagen på jullovet

| Postat i: Livet
0
 
God morgon! Igår var sista skoldagen och när vi hade slutat så stannade några kvar för att fika tillsammans. När jag kom hem gjorde jag ingenting speciellt, tog en dusch, kollade på serier och lagade mat. Det är så skönt att inte ha lika mycket "måsten" längre. Börjar skolan igen den 15 januari så jag ska göra mitt bästa för att ta vara på detta jullov. Idag passade jag på att ta en sovmorgon och göra en god frukost som idag bestod utav: äggröra, färskpressad apelsinjuice och rostat lantbröd med leverpastej. Idag har jag en hel del saker att göra under dagen och mot kvällen kommer några tjejer från klassen hit för fika, film och julklappsbyte. Love
Hittills till Första dagen på jullovet





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: