I feel like I'm dreaming

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Alarmet ringde vid 08:45 och då bytte jag om till träningskläder och tog en banan innan jag gick till gymmet. Allt gick bra till de sista 10 minuterna då en kille gjorde något otroligt opassande då han tog mig på rumpan och sa nice body. Okej tack men nej tack, så gör man bara inte! När jag väl kom hem (med obehag) så tog jag en dusch och gjorde sedan en frukost som idag bestod utav: två kokta ägg, ett glas apelsinjuice, en mjukmacka med medvurst och ett glas med vanilj yoghurt/musli/nötmix/blåbär. Nu ska jag packa väskan då vi ska åka till Linghed och fira lite påsk med grillning hos släkten. Kommer hem imorgon. Love
Hittills till I feel like I'm dreaming





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: