Perfekt avslut på dagen

| Postat i: Livet
0
Hejsan kompisar! Sorry för dålig update men ska berätta lite kort om dagen tänkte jag. Dagen började med ett seminarium från 09-12 på högskolan med klassen, snackade om Harry Potter så det kunde inte bli bättre än så. Sen så gick jag och lillebror över till syrran och möblerade om lite, pratade och letade efter en halloweendräkt som jag skulle låna. Vi hittade den inte och jag hade nästan tappat hoppet om att gå på halloweenfest på lördag då syrran säger att hon hade lånat ut den till sin kompis men att hon skulle hämta den imorgon, pjuh! Sen gick jag och syrran ett tag på stan som hade kvällsöppet, hittade en avklippt skjorta och fick även en tidig julklapp av syrran. Kan visa det imorgon. Love
 
Vi köpte även bakelser när vi gick hem från stan med smak av apelsin och lakrits!!
Hittills till Perfekt avslut på dagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: