Let the dream make you a better person

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Var inte pigg alls när alarmet ringde imorse plus att det verkligen var höstväder ute, regn och kyla! Om jag inte redan har nämnt det så cyklar jag till Strömsbro varje dag = en mil (fram och tillbaka) och att cykla i regn är inte det roligaste kanske. Men bra träning är det helt klart, fem mil på en vecka (kommer få feta lårmuskler..) Körde ett styrkepass direkt efter jag kom hem från skolan och nu sitter jag nyduschad och äter lite mellanmål som idag består utav: mörkt bröd med skinka, bananskivor med kanel och ett glas apelsin/ananasjuice. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av The Vampire Diaries, någonting annat helt underbart med hösten är att alla serier drar igång, det gillas!!! Love
 
 
Hittills till Let the dream make you a better person





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: