Early morning

| Postat i: Livet
1
Hej sötisar! Vaknade vid halv nio och kunde inte somna om så jag gick ner och gjorde mig lite frukost som idag bestod utav: chailatte, mandarin med kesella och solrosfrön och rågkaka med kokt skinka. Sen så har jag även köpt biljetter till Catching Fire premiären som är den 20/11 och det känns riktigt bra, längtar så (!!!) Idag ska jag läsa ännu mer, standard...sen ska jag nog baka något då sötsuget är högt och senare idag så blir det en PW med Matilda förhoppningsvis. Love
 
 
Hittills till Early morning


Lisa

Hur gör du chailatte????!!!

Svar: Jag kokar upp mjölk och vispar hela tiden och sen häller man i koncentrat med chaismak!! Som finns att köpa på Karlhs och andra butiker som säljer te och kaffe i kg pris!! :D
evelina sjödin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: