Shopping från Köpenhamn

| Postat i: Shopping/inköp
0
Blev lite shopping i Danmark trots allt, varken för mycket eller för lite enligt mig. Är nöjd med köpen och det var ingenting jag jag ångrar att jag inte köpte om ni fattar vad jag menar. Kommer även att lägga upp så kallade "turistbilder" i delar lite titt som tätt, ni märker väl. Love
 
Jeans: Vero Moda
T-shirt, tre apor: Zara
Spetslinne svart: New Yorker
Spetslinne korall: New Yorker
Spetslinne vitt: New Yorker
Nagellack som lyser i mörket: Urban Outfitters
Bodymist Endless Love: Victoria's Secret
Silver armband: Monki
 
Blev tokkär i spetslinnet och dess olika färger så det fick bli tre likadana fast i olika färger, nagellacket verkar ju vara för bra för att vara sant och slutligen bodymisten som jag inte köpte när jag åkte till Medelhavet blev köpt nu! Är mest nöjd över linnena, nagellacken och bodymisten!
Hittills till Shopping från Köpenhamn





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: