Been waiting for you

| Postat i: Livet
0
Känns som min blogg är torrare än självaste Sahara öknen..inte bra! Men har ingen direkt blogglust för tillfället tyvärr men kan ändå berätta lite vad som händer i mitt lilla liv. Igår så var jag och familjen ut i stugan och klippte lite gräs och så, jag krattade så mycket att jag fick blåsor i handen. Har även kontakt med en viss person och livet känns förjävligt bra! Igårkväll låg jag och lyssnade på Fix you och grät för att jag saknade min älskade klass så mycket då jag kände mig så ensam. Idag när jag vaknade så fick jag för mig att ta en springtur då man har förbrukat alkohol under hela studentveckan, det visade sig att jag hade ätit för mycket frukost och att jag tog i för mycket så att jag började spy. Sen har jag duschat, städat, solat lite och kollat på The vampire diaries. Nu sitter jag och lyssnar sönder på Over Again med 1D, den är så jääävla bra! ♥ Så ligger det till mina vänner. Vi får se när jag återvänder. Love
 
 
Hittills till Been waiting for you





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: