Året var 2012

| Postat i: Livet
0
januari bjöd på en frostig och kall vinter
Jag var på besök hemma hos mormor och morfar och gosade bland annat med lilla Tessie
Under februari så passade jag på att baka en massa gosaker
Trots att sommaren verkade vara långt bort så hittade jag en favorit att ha på stranden
I mars så blev det skidåkning med familjen i härliga Åre
Hemma i Gävle så började vårkänslorna komma
april bjöd på lite värme så man slapp bära jacka utomhus
Naturen bjöd på en massa grönt
I maj så fick jag besök av en liten varelse på balkongen
Hängde med solen på balkongen också
I juni så vinkade vi av alla treor på Vasaskolan, fällde en liten tår då jag tänke att "det där är jag om ett år"
Jag åkte även till Peace and Love och lyssnade på bra musik med dessa tre
I juli så blev det lite bad bland annat på Victoriabadet
Åkte till Köpenhamn med syster, fyllde arton år, shoppade och gick på tivoli
augusti bjöd på en resa med min bästis festis Elin till Stockholm för lite shopping och grönan
Jag och papi åkte till Stockholm Stadion i hopp om att få köpa biljetter till Coldplay och turen var med oss
september höll kvar i sensommaren så att man fortfarande kunde gå i shorts
Efter min sommar i furuviksparken som sommarjobbare så blev jag belönad för att ha sålt så bra
I oktober så cirkulerade det en hel del fåglar längs taken
Var på Söderhielmska Gården men släkten och firade mormor och morfar, 150 år tillsammans/sammanlagt
I november så köpte jag mig ett par nike air max, äntligen
Passade på att fota övergivna platser till en skoluppgift
I december så dansade jag och lite människor på Brynäs jubileumsmatch på IS
Gävlebocken invigdes men det tog inte lång tid innan den brann ner
 
Hittills till Året var 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: