Myshelg

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Gårdagen var mysig, några tjejer kom hit för att spela lite sällskapsspel, äta popcorn och halvt titta på idol. Man borde uppleva flera av dessa kvällar alltså, sällskapsspel är riktigt roligt (!!!) Idag vaknade jag vid halv tio och kollade på julkalendern i mobilen och sen gick jag ner för att äta lite risgrynsgröt med socker och kanel, ingen märkvärdig frukost idag inte. Sen har jag legat och läst den första boken av Narnia som jag inte ens visste existerade förrens för någon dag sen. Man kan ju tro att "Häxan och Lejonet" är den första men icke. Om ca två timmar blir jag upphämtad av familjen Weiring då vi ska på Brynäsmatchen på Läkerolen då Elins lillebror ska spela i matchpausen med sitt lilla lag, hur söta är inte knattarna då?! Hoppas ni får en fin lördag. Love
Hittills till Myshelg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: