If you don't have a smile, i'll give you some of mine

| Postat i: Livet
0
Gårdagen gick bra den också, efter vårt sista uppträdande så gick vi till Brända Bocken för att ta en drink för att fira att vi äntligen är klara med arbetet efter så mycket slit. Denna morgon vaknade jag klockan åtta och var pigg som en lärka så jag gjorde i ordning en god frukost och vid nio så var jag ute på en springtur i vårsolen. Sen städade jag mitt rum (standard på söndagar). Har även varit ner på stan med mamma och köpt lite saker men även klippt håret också. Nu mina vänner så ska jag plugga lite då det har stått stilla med pluggandet pga intensivveckan. Love
 
Denna virkade tröja hittade jag idag, älskar att den är lite längre och att den inte är så varm.
Hittills till If you don't have a smile, i'll give you some of mine





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: