Dag nr 2: Två jobb jag skulle vilja testa på

| Postat i: Livet
0
Just nu så vill jag faktiskt bli lärare till barn som går 1-3 klass (småknattar.) Jag har alltid tyckt om barn och jag tycker att det är viktigare att jobba med någonting som jag själv gillar även om jag tjänar lite sämre än att istället  jobba med någonting som jag inte vill hålla på med fast jag då tjänar bättre.
 
När jag var liten  ville jag bo utomlands när jag hade "blivit stor". Att då arbeta som reseguide på ett hotell och guida olika turer, båtturer osv. Själva drömmen då var väl att just bo utomlands och på ett hotell då jag kunde sola och bada hela dagarna, trodde jag då...! Att vara guide låter fortfarande lite lockande men lärare vill jag satsa på just nu!
Hittills till Dag nr 2: Två jobb jag skulle vilja testa på





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: