Turn the tide

| Postat i: Livet
1

Oj jag glömde att blogga lite under dagen märkte jag. Jag har somsagt varit med Lisa och vi har pluggat, pratat, ätit, fikat, skrattat osv! Trevligt värre har det varit, ikväll så vet jag inte vad som händer för min del. Möjligen hemma mys med familjen för det skadar ju aldrig någon att há det! Pussar ♥

Åh vad jag älskar denna låt och video, den är med i "Jag saknar dig". Filmen är underbart fin, den handlar om hur familjen håller ihop trots att dom förlorar så mycket. Se den om du inte redan har gjort det eller se den fler än en gång, det har jag gjort!! ♥
Hittills till Turn the tide


Wilma | Foto & Vardag

SV: jag vet inte riktigt, men jag tror jag ska gå med Alva! :D


URL: http://wilmasfotodagbok.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: