Just nu vill jag...

| Postat i: Livet
1

* ha en jädrans massa cash
* shoppa en massa sommarkläder
* känna den sanna kärleken
* att livet ska bli som i en film
* vara bäst på att dansa
* gå på en roligt partaj
* ha ett nystädat rum
* fota en massa fina bilder
* gå på bio (ska göra det imorgon)
* mysa ner mig i en nybäddad säng
* ha brunbrända ben
* ha ett roligt jobb
* veta att jag räcker till...
Hittills till Just nu vill jag...


emelie

Hej vännen!

DU räcker till precis så som du är! Du är en fin person på både utsidan och insidan och en underbar person! Du är rolig, galen och grymt snäll och du ska vara stolt över den som du är. Du är perfekt på ditt egna sätt och du sprider glädje runt omkring dej! Kolla bara på mej när jag är med dej, har aldrig skrattat så mkt på länge! Så va stolt över den du är för du räcker till och är värdefull!



Massor av kramar!


URL: http://thepiiinkandpretty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: