Livet är ett kaos

| Postat i: Livet
0
Orkar inte med en massa saker...Min älskade hårddisk där alla mina bilder som jag har tagit under hela mitt liv har gått sönder (den lyser inte längre och låter inte). Den är död..?! Min systemkamera måste ha något fel eftersom att de alltid blir små ljusa prickar på bilderna, jag har frågat en del om detta till de som har kameror och de svarar oftast "du har för högt ISO nummer", jag har på 100 vilket är det lägsta jag kan ha och det blir fortfarande suddiga och prickiga (halvt arg/ledsen/cpattack Evelina). Ska jobba imorgon och är inte trött för fem öre, jag vet att jag kommer ligga kvar och dra mig i sängen imorgon (som alla andra med sommarlov gör). Varför händer allt mig? För att jag inte tror på någon gud eller??? Denna helg har det varit ett evigt snack om gud. Varför ska allt kretsa kring att "du får det du förtjänar bla bla bla...glöm inte att herren är med dig" Jag vet inte vad jag tror på och jag har egentligen ingenting emot gud. Men alla har sin egen karma, nja jag förtjänar faktiskt bättre. Det där var till dig gud så fixa till min karma tack. Hejdå.
 
Hittills till Livet är ett kaos





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: