I don't want the world to see me

| Postat i: Livet
1

Hej bloggen. Idag så gick jag till skolan trots min förkylning och co. När jag kom hem så ville jag bara däcka i soffan, det är inte direkt det lättaste att ta sig upp för fasa Vasas trappor när man är sjuk!! Nu har jag en del plugg att ta tag i, ska även gå och kolla på våran träning ikväll men ska inte medverka och förstöra kroppen mera innan lovet. Hörs hej. Pussar ♥

älskar denna myslåt!!!
Hittills till I don't want the world to see me


Anonym

krya på dig! :)



Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)


URL: http://idahtt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: