En stund att älska

| Postat i: Livet
0

Du måste förstå mig nu, jag älskar att höra din röst. Det finns inget självklart längre, finns ingen lidelse som känns sann. Den stora Guden sover. Så långt ifrån all verklighet, vet inte längre vad jag skall tro. Det finns inga gränser här mer, jag förstår inte det jag ser. Det enda jag begär, det enda jag vill är att komma så nära att jag vet...Nära sanningen, nära som det känns. Nära det som är meningen, nära skrattet. Nära tårarna, det som förändrar och förenar oss. Det enda jag begär är att komma nära dig, komma nära dig. Det fanns från första stund, en tro på att allt vi såg var gott. Men det finns ingen rättvisa här, dom svaga blir fler och fler. Ja, du lilla människa, vart är du på väg? Vill inte komma så nära så att du vet. Nära sanningen, nära som det känns. Nära det som är meningen, nära skrattet. Nära tårarna, det som förändrar och förenar oss. För när min himmel lyser blå, en demon jag ser ändå. Försöker finna och förstå, komma så nära det går. Nära sanningen, nära som det känns. Nära det som är meningen, ära skrattet. Nära tårarna, det som förändrar och förenar oss. För det enda jag begär, är en stund att älska här. En stund att älska, stund att älska. En stund att älska här.

Hittills till En stund att älska





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: