7. Vem är den roligaste jag vet?

| Postat i: Frågor
3
Det är många personer som får mig att skratta men det roligaste jag vet är svårt att sätta fingret på. Jag antar att detta blir två stycken tjejer som gjorde min sommar minnesvärd, vi vandrade omkring på Londons gator tillsammans och det var verkligen ett minst sagt galet äventyr. Att vi var där tjejer är helt sjukt, vi hade det verkligen så roligt. Jag älskar er mina små trollungar, Lisa och Malin ♥


Ni är för góa tjejer ♥
Hittills till 7. Vem är den roligaste jag vet?


Becka [fotoblogg]

sv: Åh vad glad jag blir, tusen tack!! :D


URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Tilda

Grym blogg du har!! Hahah snygg bild alltså, är den från Londons vaxmuseum??

MALIN

åh gosunge! london var underbart och jag saknar dig underbara!!!!!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: