6. Bloggarna jag läser

| Postat i: Frågor
0
Jag läser en hel del bloggar faktiskt, oftast mina vänner men även folk som jag inte känner. Nu ska jag vara så tråkig och inte länka alla satans namn till dessa bloggar för att jag är för lat plus att jag redan har berättat vilka bloggar jag läser i tidigare inlägg. Det är säkert kring 14/15 st kan jag tänka mig, därav orkar jag inte rabbla upp alla. Sorry...men jag kan säga deras namn i alla fall!! Kristin, Amanda, Amanda, Alva, Lisa, Lisa, Wilma, Wilma, Emelie, Cornelia, Emilia, Elin, Jennifer, Emma, Josefin mfl. Och nej jag har inte "råkat" skriva samma namn 2 ggr, personerna råkar ha samma namn :P


Hahah, true story??
Hittills till 6. Bloggarna jag läser





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: