Bean Boozled Challenge

| Postat i: Musik+videos
2
 
Jag gick med på en galen utmaning som min vän Emelie ville att jag skulle vara med på. Utmaningen gick ut på att det fanns åtta olika färger därav t.ex. färgen röd kunde smaka jordgubb eller tusenfoting men godisarna var lika till utseendet och man kunde därmed inte vet vilken smak man skulle få. Spottade man ut godisen fick man minuspoäng då vinnaren dras i slutet av klippet. Så vem tror ni är mest känslig? Jag eller Emelie..? Bean Boozled finns på Teknikmagasinet och kostar ca 130kr så vågar ni testa er själva så kööör, väldigt läskigt men spännande. Love
Hittills till Bean Boozled Challenge


erika edorsson

Haha åh vad roligt! :D

Svar: Hahah ja det var spännande men asläskigt! 😳😂😁
evelina sjödin


URL: http://kalifornication.blogg.se
Nathalie

Men å vad kul, visste inte hur du lät när du pratade ens :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: