Work work work

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Här kommer ett låångt inlägg på vad jag har haft för mig under dagen. Jag stack till skolan strax efter nio och pluggade på tentan med mina klasskompisar. Vi tog även en pizzalunch som vi åt ute i solen på skolgården, drack bonaqua till så var lite nyttig ändå (!!!) Sen gick vi tillbaka och satte oss igen och körde på ett tag och vi hade även turen att bli bjuden på redbull så att vi skulle bli mer flitiga. Såklart blev jag självaste duracellkaninen och tappade koncentrationen helt och hållet och delade med mig av en massa roliga händelser till mina kära vänner istället, för det var mycket roligare än att skriva en tenta liksom..men jag blev tillslut klar med tentan efter mycket om och men. Kom hem precis och såg solen gå ner och är totalt slutkörd. Ikväll blir det mys framför tv:n bara. What a day. Love
Hittills till Work work work





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: