Midsommar

| Postat i: Livet
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är några bilder från årets midsommarfirande i stugan med familjen. Det är så skönt att stugan bara ligger ca 40 minuter bort från stan, alldeles utmärkt plus att vi har världens bästa grannar (kossor). Gjorde även ett tappert försök att binda en midsommarkrans, gick sådär..mot kvällen gick jag och syskonen upp på hällen för att kolla på den underbara utsikten. Under midsommardagen så körde vi fem-kamp, jag låter bilderna tala för sig själv men bilden med mig med en pinne mellan benen var absolut värst, blev räfflad på benen och nu har jag blåmärken och ont men det är sånt som hör till. Pappa och jag vann fresten, spelet var sjukt roligt och jag tror att det finns att köpa lite överallt för ca 149:-, TIPS! Love
Hittills till Midsommar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: