10 saker om mig

| Postat i: Livet
0
 
- Jag tycker inte om Coca cola men kan dricka det ändå nån gång ibland
- Jag får ofta smålockigt hår när jag låter håret lufttorka efter en dusch (bilderna ovan)
- Jag tycker om att städa och att hålla saker och ting rent och snyggt
- Jag har aldrig åkt fritt fall med har åkt uppskjutet...same same
- Jag gillar inte lukten av spolarvätska/bensin då jag blir illamående
- Jag föredrar sommaren framför allt annat, men vart är värmen?
- Jag har under de senaste åren samlat på mig nya och fina vänskaper
- Jag kan inte förstå att jag fyller 20 i juli, känner mig som en tonåring
- Jag avgudar tv-serier och bra böcker
- Jag är ofta glad, spontan och galen, take it or leave it
Hittills till 10 saker om mig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: