Unexpected Monday

| Postat i: Livet
3
Hej på er vänner! Dagen började med skola och en ny kursstart som för övrigt kändes lite trög och lång, var väldigt mycket att ta in och det kändes som att huvudet skulle sprängas ett tag pga all information (!!!) Måndagar brukar ju ha en tendens att vara lite sega och det hela blir ju inte bättre när alla andra därute har sportlov, era fuskisar! Det mest oväntade, som ändrade hela uppfattningen om dagen var att jag fick ett samtal av min gamla chef från Furuvik så nu är det bestämt att jag kommer tillbaka till parken i sommar, känns underbart skönt att ha sommaren säkrad, yes! Love
Hittills till Unexpected Monday


Nanna

Stort grattis! Gud vad kul!!!!

Svar: Tack ska du ha! :)
evelina sjödin


URL: http://nannas.devote.se
Linnéa

Grattis, vad kul. Vad ska du göra? Fin blogg i övrigt :)

Svar: Tackar!! Jag ska jobba som spelvärd = stå i chokladhjul osv :D
evelina sjödin

Anonym

Roligt för dig, fin blogg också :)

Svar: Ja man tackar! :)
evelina sjödin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: