Grekland i bilder

| Postat i: Livet
3
 
 
 
  Denna bild och den under är tagen vid samma tillfälle, jag vände bara ryggen till och bang där var månen
 
 
 
 
 
  Att vattnet ser ut som poolvatten är ju bara mer än underbart
 
 
  Vi var vid ett av det högsta bergen vid en utflykt, en del trodde att bussen skulle välta..
  Denna avocadosallad är den godaste jag har ätit!
 
 
  Bästa solställningen, hälften under vattnet hälften över!
 
  Vi blev ofta bjudna på shots efter middagarna och dessa rosa var de absolut bästa, hallon/laktits!
 
Hej igen! Nu är jag på svensk mark igen, btw det är ju nästan iskallt här ju, hello autumn liksom! Vi hade det super i Grekland med sol varje dag, jag är verkligen en sån person som spenderar mer tid i vattnet än i solstolen så mitt första köp fick bli cyklop och snorkel. Stolta lilla jag såg ca 15-20 olika fiskarter i de vackra grekiska vattnet. Det var mest wow-feeling med resan för min del. Här kommer en drööös med bilder. Love
Hittills till Grekland i bilder


Lisa

Gaaaah vilket vatten!! Älskar när de är kristallklart eller så där blått. Vart i Grekland var ni exakt?

Svar: Vi var i Chania, som ligger på Kreta! Det fina vattnet var vid elafonisi (stavning)?! ☺️
evelina sjödin


URL: http://swelisa.blogg.se
Anonym

Hejhej

Anonym

Hejhej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: