A great day for me

| Postat i: Livet
0
God morgon på er!! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, vid nio imorse var jag på gymmet och körde på hårt. Eftersom att jag ska springa vårruset så kände jag att jag var tvungen att testa på att springa en halv mil då jag inte har sprungit det på länge (!!!) Jag har tänkt att jag ska klara av det på under 30 minuter och idag på bandet sprang jag en halv mil på 28,32 min, är väldigt stolt över min insats faktiskt! Efter gymmet blev det såklart en gófrulle som idag bestod utav: en skål med yoghurt med nötmix/blåbär, ett glas apelsinjuice, en hårdmacka med flingsalt och två kokta ägg. Mot eftermiddagen blir det en hip hop workshop som min kära vän Hanna ska leda, ska bli riktigt spännande då det var alldeles för längesen jag dansade hip hop. Hoppas ni får en fin lördag. Love
Hittills till A great day for me





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: