Hälften av de som kämpar går under, hälften av de som älskar exploderar

| Postat i: Livet
0
Hej finisar! Vaknade tidigt imorse och av någon anledning så kunde jag inte somna om. Så gick ner och gjorde mig en frukost som bestod utav: mannagrynsgröt med kanel, socker och smör, skivad nektarin och ett glas apelsinjuice. Sen tog jag och syrran en PW i bollan i höstluften. Igår så läste jag ut mina böcker så nu  behöver jag inte läsa mer, wehoo! Nu kan jag göra annat med andra ord. Ska faktiskt iväg till Hanna vid fyra med några tjejer för att ha tacomys och se på film (hoppas på en skräckis då det är fredag den 13e idag) heheh. Hoppas ni får en fin fredag. Love
 
 
Hittills till Hälften av de som kämpar går under, hälften av de som älskar exploderar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: