Du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner

| Postat i: Livet
0
Alarmet ringde 09:00 då jag var tvungen att gå upp då jag har en massa planer för dagen. Har än så länge hunnit med att baka morotskaka till lillebrorsans fotbollsmatch, ätit frukost framför ett avsnitt av desperate housewiwes, varit ute på en svettig PW i höstluften och tagit mig en dusch. Ska lägga mig i soffan för att läsa lite nu. Senare så ska jag möta upp Elin på stan en snabbis och sen blir det fotbollsmatch på Testebo. Mycket att göra enligt mig, lite hektiskt men det blir nog bra i slutändan. Love
 
Dagens frukost bestod utav: apelsinjuice, morotsbröd med ost och gurka och en äggröra.
Hittills till Du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: