Dagens plus och minus

| Postat i: Livet
0
Hej på er! Denna dag har varit så himla låång, är helt slut i huvudet just nu då det har varit alldeles för mycket att ta in idag, gaah. Inte nog med det så är det svinkallt ute nu också, när jag cyklade till skolan imorse så var det nollgradigt, snart kommer väl snön också..Lite gladare blev jag dock när jag fick sms av posten att mitt paket från Bangerhead hade kommit. Beställde en ny hårborste från Babyliss, rengöringscreme från Olay och en mascara som ska ge XXL fransar (var bara tvungen att köpa och kolla om det funkar). För dessa tre produkter så betalade jag endast 83:-. That's sick man! Hade turen att få en värdecheck på mailen så kände att jag var lite tvungen bara. Love

 
Hittills till Dagens plus och minus





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: