(Måste leva över gränsen för att komma nån vart)

| Postat i: Livet
0
Okej jag ska försöka hålla mig så kort som möjligt (även om det är en omöjlighet). Igår så hade vi först lite förfest här och sen gick vi även till Emelies kompis innan vi drog till Allstar. När vi kom dit var det rätt mycket folk och väldigt varmt så efter ett tag på dansgolvet så gick vi ut för att ta luft. Jag stog och pratade om Niello med mina vänner när en kille en bit ifrån frågar något i stil med: Ska ni se Niello? Och jag svarar fort utan att tänka mer på det: Ja, ska du? Hans svar blir: Jag är NIELLO! Eftersom att hans omslagsbild visar sån liten del av honom så sa vi alla: Nej det kan inte vara du?! Tror ni inte att han börjar sjunga för oss utanför Allstar då? Ville typ dö där ett tag och bättre blir det!! Vi fick ta kort med honom och han sa att han skulle spela om ca tio.
 
Såklart så hade vi axlat oss längst fram till scenen och när han började sjunga så var det som rena rama drömmen, då vi stog längst fram så kom han fram och tog min hand, av alla tjejer. Vid en låt lite senare så kommer han fram igen och "tillägnar" låten till mig, återigen av alla tjejer (!!!) Det fanns ett större fan i mig som jag inte trodde riktigt fanns, att sedan få en kyss på handen innan han går kunde inte vara en bättre avslutning! ♥
 
 
 
Hittills till (Måste leva över gränsen för att komma nån vart)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: